Pages

Nový rok - 2021

Vítám vás u nového článku v novém roce 2021. Věřím, že většina z nás je ráda, že rok 2020 skončil a začal nový. Také určitě doufáte, že bude mnohem lepší. Já věřím, že bude, musí.

Začala bych úplně od začátku. Možná mě někteří z vás už znáte z blogu Your Vee. Začínám od znovu, od nuly, kdy chci své články posunout na vyšší úroveň, věnovat se blogu profesionálně a hlavně pravidelně. Zůstala bych u stejných témat, ta mě baví a jsou mi blízká. Nejspíše přidám nové téma a to téma merketing, kterému se začínám věnovat víc a víc. Je to vážně zajímavý a kreativní obor. Marketing je široký pojem, od kterého se odvíjí mnoho "specializací", na které se dá zaměřit. Mně se líbí obsahový marketing, marketingová komunikace a marketing na sociálních sítích. 

Předsevzetí 

Osobně si nová předsevzetí nedávám, protože si je za pár dní nepamatuji - pokud si je nezapíšu. A určitě to tak taky máte. A ráda bych se zeptala na to, zda předsevzetí dodržujete a pokud ano, tak jak sbíráte motivaci je opravdu splnit. Letošní rok se bez nich opravdu neobejde. 

Co vše mě letos čeká?

Čeká mě svatba, kterou máme naplánovanou 1.5.2021, ta je teď pro mě prioritou. A každý den doufám, že aktuální situace se zlepší. Bylo by mi strašně líto, kdyby se musela odložit. každým dnem odpočítávám dny, kdy budu moct říct „Ano."
Další hlavním úkolem je zvládnout napsat bakalářku a udělat státnice. Chtěla bych pokračovat na Ing! První rok prezenčně a další dálkově.
Také bych si přála se dát dohromady se zdravím.
Na podzim nás čekají líbánky v Thajsku, kdy máme v plánu jedno velké životní rozhodnutí, ale o tom vám povím jindy, je to totiž velmi předčasné. 

Já a můj rok 2020

Rok 2020 byl jako na houpačce. Jednou se zdálo, že je všechno úžasné a nemůže to být lepší. A občas jsem si připadala dole, kdy nebylo se možné dostat nahoru. Ale vždy jsem zatnula zuby a vrátila se do toho, abych byla šťastná. Život je plný překvapení a překážek, které musíme zvládnout.
Začali jsme plánovat svatbu. A musím říct, že to byl vážně oříšek. Stokrát je změnilo datum a místo. A to jsem si myslela, že vybírání svatebních šatů bude to nejhorší a nejtěžší obzvlášť, když mám velikost 34 a 157,5 cm! Druhá návštěva prvního salónu a bylo vybráno.
Přestěhovali jsme se do nového, vysněného bytu. Bydleli jsme v 2+1. Ten byt jsme si přáli a byli jsme za něj vděční. Ale věděli jsme dopředu, že v budoucnu bude lepší o jeden pokoj navíc, přece jen se může rodina rozrůst a máme Tally. V tom bytě popraskalo lino, nedalo se odpočinout, protože jorkšír od paní sousedky rád v 7 ráno štěkal na balkoně,  byla křivá podlaha a s parkováním, i když máme pidi auto, to byla katastrofa. Tehdy nám to připadalo k zbláznění, ale teď na to vzpomínáme s úsměvem. Teď bydlíme v 3+1, kdy byt je velký, útulný a hned u lesa. Pohled z kuchyně v zimě na zamlžený les je k nezaplacení.
Stala jsem se team leaderkou v Business Gate Academy. Ano, ano ano! Vzpomínám si na to, kdy moje prezentační dovednosti byly tak na bodu mrazu, že kdykoli jsem měla vystupovat před lidmi, rozklepaly se mi ruce, ztratila jsem slova a věty a šla si sednout. A teď? Vedu svůj vlastní tým, pracujeme na zadání, kdy máme na starost marketingový výzkum pro digitální agenturu a musím vám říct, že to je vážně jízda. Překonala jsem sama sebe a mám z toho velkou radost.
Našla jsem si po půl roce brigádu. Musím vám říct, že hledat si brigádu během pandemie je vážně těžký, obzvlášť, když má někdo zdravotní potíže a nemůže dělat to, co by rád. A tak mám brigádu v Tescu, kdy vybaluju zboží. Jo, no a! Dnes je fajn, že někdo brigádu vůbec má, skoro vzácnost. Na to, jak to je placené si stěžovat nemohu, jak jsou na mě hodní také ne. Nadřu se, to né že né, nachodím 8-10 km za směnu, tahám těžké věci. Ano, ale mám to vydřené. A penízky, které si odkládám na svatbu, budou opravdu stát za to a je to neuvěřitelný pocit.

Do roku 2021 bych vám chtěla popřát, aby jste byli zdraví, při situaci v Česku, aby jsme to všichni zvládli. Také, aby jste si splnili všechna přání a byli šťastní!

Jaký byl rok 2020 a co vás v 2021 čeká? 




Veronika Goldmanová

2 komentáře:

  1. Ahoj, vítej zpět v blogovém světě! :)
    Držím ti palce do roku 2021, ať vám hezky vyjde, svatba, Thajsko - že byste si ty líbánky tam chtěli prodloužit? :) - a také držím palce s dokončením studia. :) 3+1 máme taky, ještě před koronou jsem si někdy říkala, že je to možná moc velké, vždyť tu přece ani většinu času nejsme... ale teď jsem docela ráda, že máme každý místnost, do které se můžeme "zavřít", když už opravdu chceme být sami nebo změnit prostředí v rámci bytu... :D

    Měj se hezky,
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji! :)
      Prodloužit nene, v plánu úplně něco jiného :)
      S tím bytem ti naprosto rozumím! :D

      Vymazat